Populaarsed sihtkohad TEZ TOURis:
  • kõik maad
  • Ekskursioonid
  • Eksootiline
  • Kõik hinnas
  • Lastega
  • Rannapuhkus
  • Suusakuurort
  • Suvi
  • Talv
ET
+372 6 235 777

Maksetingimused. Lennipiletid

1. Klient ise vastutab oma reisidokumentide, viisade, kindlustuspoliisi kehtivuse eest ning vaktsineerimise, testimise jms. eest, kui need on reisisihtkohta jõudmiseks vajalikud. Enne ostu sooritamist peab klient kindlasti tutvuma valitud riiki sisenemise tingimustega siin: https://reisitargalt.vm.ee/

2. E-poest soetatud piletite kasutustingimused (tühistamine, muutmine, võimalus teha peatusi ja ümberistumisi jms.) sõltuvad valitud lennufirma ja lennupileti hinna reeglitest. Reeglina ei ole võimalik ostetud pilet tagastada või vahetada. Lennufirmal on õigus lennupiletite hinda ning nende muutmise- ja tühistamise reegleid ilma etteteatamata muuta. Lennupileti eeast tasudes kinnitab klient, et on lugenud ja saanud aru kõikidest lennufirma poolt e-poe kaudu kättesaadavaks tehtud tingimustest ja reeglitest ning aktsepteerib neid.

3. Juhul, kui lennufirma on otsustanud lennuki väljumise tühistada või edasi lükata, peab klient täpsema info saamiseks pöörduma otse selle lennufirma poole, mille reisile on pilet ostetud. Reeglina teavitavad lennufirmad oma reisijaid tühistatud väljumistest ning pakuvad asenduslende. Seetõttu on väga tähtis tellimuse vormistamise käigus sisestada broneeringusse õige kontaktisiku mobiiltelefoni number ja e-mail.

4. Klient ise vastutab sisestatavate andmete õigsuse eest (lendude kuupäevad, kellaajad, isikuandmed,  pagas) ning kannab temapoolse eksituse tõttu kaasneva võimaliku kahju riisikot. Juhul, kui klient esitab valeandmeid, on lennufirmal õigus küsida lisatasusid või keelduda reisiteenuse osutamisest.

5. Klient peab kasutama lende piletil märgitud järjekorras. Juhul, kui klient ei ilmu lennule, kuhu tal on olemas kinnitatud koht, on lennufirmal õigus tühistada kõik sama pileti edasised lennud. Reisi katkestamine ja äraantava pagasi kättesaamine transiitlinnas ei pruugi olla hinnareeglite kohaselt lubatud. Sellise soovi korral võib lennufirma küsida kliendilt lisatasu.

6. Klient on kohustatud ennast lennule registreerida (teha check-in) ning saabuda väljuva lennu väravasse (gate) õigeaegselt. Hilinenud klienti lennule ei lubata. Mõned lennufirmad on teinud lennule registreerimise tasuliseks ning selliste lennufirmade puhul on tasuta lennule registreerimine võimalik vaid interneti kaudu.

7. Lennufirmal on õigus küsida lisatasu lennule registreerimise, pagasi, soovitud istekoha või muude lisateenuste eest. Lisatasu suuruse määrab lennufirma.

8. Pardale lubatud käsi- ja äraantava pagasi suurus ehk kaal ja mõõdud sõltuvad mitmest asjaolust, eelkõige pileti klassist ja lennufirmast. Klient peab ise kontrollima, kas tema poolt ostetud lennupilet võimaldab pagasit ja kas pagas on lennupileti hinna sees. Erimõõtmelisele pagasile (spordivarustus, muusikariistad, lemmikloomad jms.) on kehtestatud erinõuded ja tavapäraselt ei arvestata seda pagasit pagasi piirmäära sisse. Erimõõtmelist pagasit transporditakse lisatasu eest. Täpsem info keelatud ja lubatud esemete kohta on väljatoodud lennufirma kodulehel.

9. Klient on kohustatud kontrollida lennuaega aegsasti enne lennu väljumist veebilehel: www.checkmytrip.com

10. Juhul, kui klient leiab, et reisiteenus ei vasta kehtestatud tingimustele, peab ta sellest lennufirmat koheselt teavitama saates kirjaliku pretensiooni lennufirma e-maili aadressile või lennufirma kodulehel oleva vormi kaudu (claims). Pretensioonile tuleb lisada tõendid reisiteenuse mittevastavuse kohta ning tõestavad dokumendid lisakulutustest ja tekkinud kahjust.

11. TEZ Tour ei vastuta reisijaveolepingust tulenevate lennufirma kohustuste täitmise eest, vedaja müügilubaduste ega vedaja teenuste osutamise eest. Samuti ei vastuta TEZ Tour juhul, kui lennufirma otsustab etteteatamata peatada või lõpetada piletite müügi või teenuse osutamise.

12. TEZ Tour ei ole reisijaveolepingu pooleks ja ei hüvita kliendile sh. kuid mitte ainult lennu väljumise või saabumise hilinemisest, lennu katkemisest või ärajäämisest, pagasi kadumisest, müügilubaduste ja hindade muutmisest, teenuse kvaliteedi langusest, õnnetusjuhtumitest jne. tingitud mistahes kahju.

Lohistage lipp soovitud punktile
OK